Hva er Inbox, og hvordan fungerer Inbox?
Inbox samler alle kvitteringer og vedlegg på ett sted, uansett om de kommer fra:
- E-post
- Kredittkort
- GPS-turer
- Utlegg i mobilappen
- Kjørebok i mobilappen
Med Inbox kan du sende eller videresende kvitteringer og fakturaer (PDF eller JPG) direkte til din personlige Expense-adresse. Dokumentene blir automatisk tilgjengelige i Inbox, og du kan bruke dem når du registrerer utlegg.
Slik aktiverer du e-postintegrasjonen
- Gå til Tilleggstjenester \ E-postintegrasjon \ Aktiver, eller
- Åpne Inbox og trykk Aktiver
Du får da en personlig e-postadresse som du kan bruke til å sende dokumenter direkte til Inbox.
Hvordan kan jeg endre eller kopiere e-postadressen min?
- Klikk på pennesymbolet for å endre adressen.
- Bruk kopifunksjonen for å kopiere adressen.
Hvor finner jeg Inbox?
Når du har opprettet en reiseregning, vises Inbox på Oversiktssiden.
Hvordan legger jeg til utlegg fra Inbox i reiseregningen?
- Huk av for ett eller flere utgifter du ønsker å legge til.
- Trykk Legg til valgte.
- Utlegget opprettes automatisk og fjernes fra Inbox.
Hvordan redigerer eller sletter jeg utgiftene i Inbox?
Klikk på de tre prikkene ved vedlegget for å:
- Redigere
- Legge til
- Slette utgift
En rød trekant betyr at obligatorisk informasjon mangler.
Hva gjør jeg hvis et utgifter mangler informasjon?
- Klikk på pennesymbolet for å åpne utgiften.
- Feltene som mangler informasjon er markert med rødt.
- Fyll ut de nødvendige feltene og trykk Lagre.
- Utgiften flyttes da til Klar til å sendes.
Hva skjer hvis jeg sletter et utlegg?
- Hvis du sletter et utlegg fra oversiktssiden, legges vedlegget automatisk tilbake i Inbox.
- For å slette en utgift permanent, gjør du det direkte i Inbox.
Sist endret 03.11.2025