Hva er Inbox, og hvordan fungerer Inbox?

Inbox samler alle kvitteringer og vedlegg på ett sted, uansett om de kommer fra:

  • E-post
  • Kredittkort
  • GPS-turer
  • Utlegg i mobilappen
  • Kjørebok i mobilappen

Med Inbox kan du sende eller videresende kvitteringer og fakturaer (PDF eller JPG) direkte til din personlige Expense-adresse. Dokumentene blir automatisk tilgjengelige i Inbox, og du kan bruke dem når du registrerer utlegg.

Slik aktiverer du e-postintegrasjonen

  • Gå til Tilleggstjenester \ E-postintegrasjon \ Aktiver, eller
  • Åpne Inbox og trykk Aktiver

Du får da en personlig e-postadresse som du kan bruke til å sende dokumenter direkte til Inbox.

Hvordan kan jeg endre eller kopiere e-postadressen min?

  • Klikk på pennesymbolet for å endre adressen.
  • Bruk kopifunksjonen for å kopiere adressen.

Hvor finner jeg Inbox?

Når du har opprettet en reiseregning, vises Inbox på Oversiktssiden.

Hvordan legger jeg til utlegg fra Inbox i reiseregningen?

  1. Huk av for ett eller flere utgifter du ønsker å legge til.
  2. Trykk Legg til valgte.
  3. Utlegget opprettes automatisk og fjernes fra Inbox.

Hvordan redigerer eller sletter jeg utgiftene i Inbox?

Klikk på de tre prikkene ved vedlegget for å:

  • Redigere
  • Legge til
  • Slette utgift

En rød trekant betyr at obligatorisk informasjon mangler.

Hva gjør jeg hvis et utgifter mangler informasjon?

  1. Klikk på pennesymbolet for å åpne utgiften.
  2. Feltene som mangler informasjon er markert med rødt.
  3. Fyll ut de nødvendige feltene og trykk Lagre.
  4. Utgiften flyttes da til Klar til å sendes.

Hva skjer hvis jeg sletter et utlegg?

  • Hvis du sletter et utlegg fra oversiktssiden, legges vedlegget automatisk tilbake i Inbox.
  • For å slette en utgift permanent, gjør du det direkte i Inbox.
Sist endret 03.11.2025