Opprette tilkobling (for lokale ERP-systemer)
NOTE: Før du kan opprette en tilkobling, må du ha OneStop Reporting Cloud Agent installert på serveren
Se OneStop Reporting Cloud Agent for mer informasjon. Installering og konfigurering av Cloud Agent gjøres vanligvis av en administrator. Det kan kreve spesialkunnskap om de lokale serverne dine, i tillegg til ERP-systemet ditt.
Åpne Adminstrasjon, og gå til det nivået (kunde-, gruppe- eller klientnivå) du ønsker å legge til tilkoblingen
Gå til fanen Tilkoblinger, klikk på knappen Handlinger, og velg Opprett tilkobling.
I feltet Angi paringsnøkkel angir du paringsnøkkelen du mottok da du installerte Cloud Agent.
Velg følgende i dialogboksen som kommer opp Bilagsleverandør:
None, hvis du ikke skal bruke bilag.
ELLER
Bilagsleverandøren Document Center, hvis firmaet ditt bruker denne tjenesten.
I feltet Dokumensenterbane angir du filbanen der bilagene er lagret. MERK: Kontroller at banen samsvarer med det du gav tilgang til da du installerte Cloud Agent.
Har du ikke paringsnøkkelen? Hvis du ikke installerte Cloud Agent selv, må du kontakte personen som installerte den for deg. MERK: Hvis du allerede har opprettet en tilkobling og vil opprette en ny, kan du finne og kopiere paringsnøkkelen fra en eksisterende tilkobling ved å klikke på tilkoblingen og deretter på Rediger.
Velg ✅ selskapet/selskapene du vil opprette en tilkobling til, i listen Selskaper. og fullfør veiviseren