Opprette ny gruppe
Du kan opprette grupper og undergrupper for å organisere kundene dine. Å opprette grupper er en god måte for større organisasjoner, som regnskapsfirmaer, å organisere kundene sine.
For å opprette en ny gruppe:
- Klikk på Administrasjon.
- På topp/kunde- eller gruppenivå, klikk på fanen Enheter. MERK: Når du er på gruppenivå, oppretter du undergrupper.
- Klikk på Handlinger > Opprett gruppe.
- I dialogboksen Opprett gruppe, skriv inn et navn for gruppen.
- Klikk på Bekreft-knappen.
Legge til klienter i gruppen
- Klikk på Administrasjon. På kunde-, gruppe- eller klientnivå, klikk på fanen Enheter.
- Velg klienten du vil flytte. MERK: Du kan bare flytte én klient om gangen.
- Klikk på Handlinger > Flytt klient.
- I dialogboksen Flytt..., velg gruppen fra listen og klikk på Endre. Klienten flyttes til gruppen, og gruppebrukerne i destinasjonsgruppen vil automatisk bli lagt til som klientbrukere i klienten du flyttet til.
NOTE: Hvis du flytter en klient fra en gruppe til en annen, fjernes gruppebrukerne fra den opprinnelige gruppen fra klienten.