Legge til brukere

  1. Klikk Administrasjon.
  2. Gå til ønsket nivå Kunde-, gruppe- eller klientnivå.
  3. Gå til fanen Brukere.
  4. Klikk på Handlinger > Legg til brukere.
  5. I Angi e-postadresse feltet skriver du enten inn eller limer inn e-postadressene atskilt med mellomrom, linjeskift, komma eller semikolon. Du kan legge til opptil 50 e-postadresser samtidig.
  6. Klikk på Legg til.
Din(e) nye bruker(e) vil motta en e-post der de må klikke på Godta invitasjon-knappen og fylle inn navnet sitt og angi et passord.

Godta invitasjon-linken er gyldig i syv dager, så hvis invitasjonen ikke blir akseptert innen da, må du sende den på nytt. Dette kan gjøres ved å klikke på brukeren og klikke på Send på nytt-knappen under Detaljer eller kopiere invitasjonslenken og sende den til brukeren.

Sist endret 09.05.2025