Legge til brukere
- Klikk Administrasjon.
- (hvis aktuelt) Klikk på topp-, gruppe- eller klientnivå.
- Gå til fanen Brukere.
- Klikk på Handlinger > Legg til brukere.
- I Angi e-postadresse feltet skriver du enten inn eller limer inn e-postadressene atskilt med mellomrom, linjeskift, komma eller semikolon. Du kan legge til opptil 50 e-postadresser samtidig.
- Klikk på Legg til. MERK: Din(e) nye bruker(e) vil motta en e-post der de må klikke på Godta invitasjon-knappen og fylle inn navnet sitt og angi et passord. Godta invitasjon-linken er gyldig i syv dager, så hvis invitasjonen ikke blir akseptert innen da, må du sende den på nytt. Dette kan gjøres ved å klikke på brukeren og klikke på Send på nytt-knappen under Detaljer eller kopiere invitasjonslenken og sende den til brukeren.
Nå kan du redigere brukeren som beskrevet nedenfor.