Dokumentasjon

Du kan opprette dokumentasjon på to måter: direkte fra fanen Oversikt eller via Dokumentasjon.

  • Fra Oversikt: klikk på bindersikonet i kolonnen Dokumentasjon for den aktuelle kontoen.
  • Fra Dokumentasjon: velg en konto og klikk på bindersikonet til høyre på siden.
Merk

Dokumentasjon må alltid knyttes til en spesifikk konto. Derfor er valget Legg til dokumentasjon deaktivert når du står på en kontogruppe.

Når du oppretter et dokument, får du en gruppert liste over den vanligste dokumentasjonen for den valgte kontoen. Her velger du hvilken type dokumentasjon du vil opprette og fyller ut nødvendig informasjon.

Det finnes to typer av dokumentasjon:

  • Autogenerert: En forhåndsutfylt avstemmingsdokumentasjon som automatisk henter data fra den valgte importkilden. Denne typen er kun tilgjengelig for importkilder som støtter funksjonen.
  • Manuelt: Nødvendig informasjon må fylles ut manuelt.
Sist endret 19.09.2025