Redigere bruker
- Klikk Administrasjon.
- (hvis aktuelt) Klikk på topp-, gruppe- eller klientnivå.
- Gå til fanen Brukere.
- Klikk på brukernavnet.
Du kan utføre følgende endringer:
Rediger brukerdetaljer
- Klikk på ✏️ Rediger ved siden av Detaljer.
- Rediger brukernavn eller endre brukernivå. MERK: Se brukernivåfor mer informasjon om brukernivåene.
- Klikk OK.
MERK: Det er mulig å merke en bruker som en revisor. Fordelen med dette er for eksempel om du ønsker å legge til midlertidige brukere og enkelt kunne identifisere slike brukere. Merking av en bruker som revisor gir ikke brukeren noen tillatelser eller tilgangsrettigheter.
Gi selskapstilgang
- Klikk på ✏️ Rediger ved siden av Selskapstilgang.
- I listen Velg selskaper velger du selskap/selskaper.
- Klikk Lagre.
Gi kunde, gruppe og klient tilgang
- Klikk på ✏️ Rediger ved siden av Kunde-, gruppe- og klienttilgang.
- I listen Søk etter tilganger velger du kunden, gruppen eller klienten brukeren skal ha tilgang til.
- I Admin-kolonnen merker du av for Admin hvis brukeren skal være administrator på det nivået.
- Klikk Lagre.
Tilordne rolle
- Klikk på ✏️ Rediger ved siden av Roller.
- I listen Søk etter roller velger du rollen brukeren skal ha.
- Klikk Lagre.